• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • 2011-08-07



    Ja såhär kommer jag se ut i höst. Börjar riktigt längta efter hösten! Klä sig i en stor tröja utan att svettas samtidigt som man inte fryser ihjäl, perfekt! Jag kommer tillverka en massa snygga smycken. Fjädrar är något som kommer stå i fokus när det gäller mina smycken, kanske till och med testar att göra egna
    extensions.

    Är riktigt dålig på att blogga just nu, jag vet. Men det är två veckor tills jag flyttar hem. Sen börjar livet som vanligt igen. Det händer inte mycket här uppe så det blir att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om. Men när jag flyttar hem händer det en hel del grejer. Rummet ska fixas och jag ska skaffa mig en ny frisyr. Längtar!
    2011-08-07 @ 14:34:58 DATUM: 2011-08-07 / TID: 14:34:58
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0