• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • 2011-12-13 Mode-test

    Mode-testet



    Favoritbutik?
    Som ni kanske har märkt när ni läst min blogg,
    jag är ett stort fan av Monki. Hm är en bra butik också!

    Shoppar du SH?
    Jag älskar att handla second hand, big time.


    Hur mycket shoppar du för i månaden?
    Runt 1000 kronor i månaden, ibland mer ibland mindre.


    Högklackat eller lågklackat?
    Svårt att välja, till vardags så väljer jag låg klack.
    Är det fest, högklackat såklart.


    Vilken är din drömväska?
    En enkel kuvertväska eller en ryggsäck.


    Vad blir ditt nästa köp?
    Tröjor behövs alltid!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback