• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • 2011-12-27

    Hallå, läget?! Igår hade jag fullt upp med att springa runt på mellandagsrean, and guess what. Jag hittade inte en ända grej. Eller jag köpte ett läppstift men det var ju inte ens på rea. Men var på ikea också och kollade på byrå. Har hittat en jag vill ha.Får se om jag måste vänta tills vi får vår nya bil så vi kan släpa hem byrån eller om vi lyckas få in den i vår lilla fabbe. Klockan två ska jag iväg på körlektion. Fyller om två månader och börjar redan oroa mig för teorin, måste plugga som satan för jag ska ha mitt körkort. Vilken frihet!

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback