• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Svar på fråga

    Har fått en fråga om mitt halsband jag köpte på Lindex för någon dag sen.

    Anonym:
    Köpte också det där halsbandet, fast i somras. Det är helt underbart men har svårt att matcha det till något. Har haft det till en skjorta en gång. Vad matchar du det med? :)

    Bra blogg förresten! Kram


    Svar: Till en skjorta passar halsbandet mycket bra, för att göra något extra av det tycker jag att man kan knäppa alla knappar. Riktigt snyggt om du frågar mig. Sen passar det även bra till en polo så att man nästan "gömmer" halsbandet i kragen så man bara ser lite. Då blir det också det där lilla extra. Eller varför inte till en helt vanlig t-shirt och ett par pojkvännsjeans!

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    Tack för tipset! Får knåpa ihop något bra! :)

    2011-09-26 @ 20:14:03
    URL: http://isabellsmode.blogg.se/
    Postat av: Sandra - Piffad

    sv tack! :)

    2011-09-26 @ 20:37:18
    URL: http://piffad.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback