• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • hemma i mitt hem

    Jag är hemma, äntligen är jobbet klart. Det har varit en ganska tuff sommar. Mycket bra och en del dåligt. Nu har jag en vecka kvar att jobba här hemma på Bellis, sen är jag ledig en vecka. Då drar jag och syrran till Malmö för att shoppa, underbart. och sen börjar skolan igen. 

    Imorgon ska jag ta en lång och skön sovmorgon innan jag sätter igång att storstäda rummet. Hörs och syns!
    2012-08-04 @ 21:38:10 DATUM: 2012-08-04 / TID: 21:38:10
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: my

    kan du inte lägga ut bilder på ditt rum:)

    2012-08-05 @ 15:30:21
    URL: http://mmagnusson.devote.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0