• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • min helg i bilder


    Såhär har mina senaste dagar sett ut. Har haft en toppenhelg med syster.Vi har ätit god mat, världens coolaste glass. Hotellfrukost kan man inte klaga på. Rix fm var grymt, men Rebecca och Fiona var ännu grymmare! Vi har hunnit med att spana in både Malmö och Lund. Lund var klart finast. 

    Nu börjar jag känna mig redo för skolan imorgon, jag har hunnit ladda batterierna (lite iaf). Så idag ska jag bara ta det lugnt, njuta av att inte behöva göra ett skit. Men funderar på om jag ska åka och hälsa på Mattis i minneslunden, min lilla plutt. 
    2012-08-20 @ 12:05:38 DATUM: 2012-08-20 / TID: 12:05:38
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0