• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Onsdag den fjärde


    Onsdag. Jag sitter uppe i stugan och vilar efter en dag full med jobb. Idag har det varit riktigt mycket att göra, vilket gillas då tiden går fortare. Man har alltid nått att göra. Det går bättre på jobbet nu, det var tufft förra veckan. Men nu känner jag att jag börjar komma in i det mer och mer.

    jag ska vara på Öland en och en halv vecka till. Sen blir det att vara hemma en vecka och jobba. Två veckor på Öland igen, en vecka hemma på Bellis. Efter det har jag en vecka ledigt, och sen börjar skolan. Ja så ser mitt sommarlov ut. Inte jättekul, men pengarna som rullar in på kontot gör det lite lättare. Som jag ska shoppa till hösten, haha.

    Det blir lite dåligt med bilder När jag är i stugan. Jag har inte riktigt tid och lust till att blogga just nu. Men det ska bli bättre, jag lovar.
    2012-07-04 @ 21:17:40 DATUM: 2012-07-04 / TID: 21:17:40
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0