• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • We are here, we’re all alone in our own universe


    Loreen, så jäkla häftig hon är. Stilen, håret och rösten. 

    Som ni ser så har jag fixat bloggen också, så nu ser den bättre ut. Var rädd att jag skulle vara tvungen att göra om allting, men det löste sig. Så nu kan jag sluta tänka på det och lägga energin på att bjuda på bra inlägg ist, haha. 

    Nu är jag hemma i nybro igen. Imorgon blir det jobb på Bellis. Skönt att vara hemma en vecka nu. Men sen blir det stugan igen. Nu ska jag hoppa in i duschen och packa upp mina kläder.  
    2012-07-15 @ 19:08:25 DATUM: 2012-07-15 / TID: 19:08:25
    Inspiration Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0