• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Svar på fråga

    hej!
    skulle inte du kunna berätta vart du från ditt inspration ifrån och vilka bloggar du har som favoriter?
    skulle även vilja veta hur du skulle matcha din gröna väska du fick i födelsedagspresent! kram My =)
    hej!
    skulle inte du kunna berätta vart du från ditt inspration ifrån och vilka bloggar du har som favoriter?
    skulle även vilja veta hur du skulle matcha din gröna väska du fick i födelsedagspresent!
    kram My =)
    Svar: Allt jag ser kan funka som inspiration. Något i ett skyltfönster, någon på stan. Men mest får jag inspiration av bloggar och modetidningar. Jag gör egna kollage som jag kan använda mig av när jag ska välja en outfit. Jag har även gjort ett stort kollage på min garderob som funkar perfekt.
    Mina favoritbloggare är Angelica Blick, Kenza, My Blomquist, Victoria Törnegren och många andra.
    Senaste torsdag lägger jag upp lite bilder på vad jag skulle matcha väskan, så håll utkik!

    Kommentarer
    Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

    Klart, jag slänger iväg ett sms så fort de har anlänt! Ja visst är de underbara, ha velat ha skorna och väskan i evigheter :) PUSS!

    2012-03-06 @ 22:24:36
    URL: http://juliawlindvall.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback