• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • drömmar


    Om ett år är det min tur att ta studenten, kliva in i vuxenlivet. Jag har fram tills nu varit rädd för den dagen. Skolan tar slut, min trygghet.

    Men nu vet jag verkligen vad jag vill med livet. Jag har drömmar som jag vill fullfölja. Jag ska ha mina fina lägenhet i centrala Kalmar. En vit dröm, fin balkong och ett underbart kök. Ja, det är min dröm.
    Jag vet att jag har stora drömmar, kanske för stora. Men jag vet vad jag vill. Jag vill jobba i en klädesbutik, helst Monki. Jag vill göra Kalmar till en bättre "modestad". Jag vet inte hur jag ska lyckas med det, men jag ska göra mitt bästa.

    Redan till hösten börjar jakten på drömmen. Jag ska praktisera i olika klädesbutiker, börja knyta kontakter.
    Jag är inte längre lika rädd för framtiden, även om den skrämmer mig. Jag har en plan, en dröm.
    2012-05-08 @ 10:28:42 DATUM: 2012-05-08 / TID: 10:28:42
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0