• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Må bästa kvinna vinna


    Blev lite god annanas när jag kom hem. Hade hellre ätit en stor fet glass, men nu är det som det är. Mamma och jag har slagit vad om att inte äta godis, glass och kakor fram till midsommar. Kommer bli tufft men jag ska kämpa, har inte råd att förlora.
    Vinner mamma så måste jag köpa en cykel till henne till ett värde av 2000 kronor. Men vinner jag, här kommer det bra. Vinner jag så får jag ett par Jeffrey Campbell av mamma, hon betalar.

    Jag ska göra allt jag kan för att få mamma att äta godis, ska spela riktigt fult. Haha.

    Må bästa kvinna vinna!
    2012-05-23 @ 17:51:03 DATUM: 2012-05-23 / TID: 17:51:03
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Lotta

    Sv: Tack så jättemycket :) Har du haft en bra dag idag?? =)

    2012-05-23 @ 21:31:19
    URL: http://olesenstjej.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0