• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Sommaren närmar sig

    Sommaren närmar sig med stora steg och jag har fortfarande inte hittad någon bikini. Eller jag hittade ju min drömbikini på Nelly.com. Men den tog ju slut innan jag hann beställa den, och den kommer nog inte in igen. Ja, jag har mejlat och frågat.
    Men måste säga att H&m har fått in mycket snyggt. Kan tänka mig allt på bilden ovanför.
    2012-05-02 @ 18:04:41 DATUM: 2012-05-02 / TID: 18:04:41
    Kollage Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    den orange har jag fast med blommor på istället,den är jätte skön och är jätte snygg :)

    2012-05-02 @ 20:27:34
    URL: http://mmagnusson.devote.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0