• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Söndag

    Då var denna helg nästan slut. Har haft fullt upp så har knappt hunnit med att blogga. 

    Freadagen var en stressig dag,mycket i skolan och jobb direkt efter. Dock blev det bättre när jag kom hem och pappa hade tänt grillen. Jag åkte och hämtade syrran på stationen och sen blev det familjemiddag. Mysig kväll med familjen, och god mat.

    Lördagen började med att vi åkte in till kalmar för lite shopping. Två små köp blev det. Efter det åkte vi till farmor och farfar där det bjöds på underbara kroppkakor, farmors kroppkakor är bäst! Därefter åkte jag och familjen hem för att kolla på melodifestivalen. Loreen var grym, och det var jäkligt kul att hon vann. Det var hon värd. 

    Idag har jag varit på konfirmation hos kusinen. Kyrka och kalas så att säga. Kvällen avslutas med plugg framför tv:n.
    2012-05-27 @ 18:00:42 DATUM: 2012-05-27 / TID: 18:00:42
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0