• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • söndag


    Lite bilder från min helg. Känns surt att det redan är söndag. Men jag mår lite bättre när jag vet att jag går på helg redan på onsdag, underbart ju. 

    Idag har jag hunnit med en runda till Kalmar, hela familjen var med vilket var kul. Hittade lite gobitar som ni får se om en stund. Sen har jag även pluggat en del, är nästan klar med mitt tal nu. Och som ni ser på bilden, jag har börjat med min kjol, dock var det mycket svårare än vad jag trodde. Jobbigt tyg och en trött Maja är inte bra. Tur att mamma hjälpte mig. 


    2012-05-13 @ 21:00:24 DATUM: 2012-05-13 / TID: 21:00:24
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0