• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Fredag underbara fredag


    Här hände det inte mycket igår, eller ja ingenting hände. Praktiserade till fem sen gick jag och köpte biljetter till dagens föreläsning eller vad man kan kalla det. Berättar mer om det ikväll. Efter det tog jag en runda på Gina, vilket var kaos. Det var 20 % på allt så då förstår ni nog. När jag kom hem var jag helt slut så därför blev det inga blogginlägg.

    Vid tre ska jag möta upp Julia, gå lite på stan. Sen blir det gallerian och sist men inte minst föreläsningen. Vilken bra dag, mår toppen! 
    2012-09-21 @ 10:38:00 DATUM: 2012-09-21 / TID: 10:38:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0