• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • I bet we could light up the sky





    Har äntligen fått hem mina skor jag beställde för två månader sen! Är riktigt besviken över att det har tagit så lång tid, ska inte säga vart dom är ifrån. Men kan säga som så att jag kommer inte köpa något därifrån igen. Men det är inget att tjura över. Nu har jag fått mina skor och jag älskar dom! Kunde gå i dom en halv dag sen fick jag skoskav, älskar nya skor. Haha. 
    2012-09-26 @ 19:06:15 DATUM: 2012-09-26 / TID: 19:06:15
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: ninareunanen

    Snygga! ♥

    2012-09-26 @ 21:13:38
    URL: http://ninareunanen.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0