• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • onsdag



    Tjena, läget. Glad tjej idag även fast jag måste tillbinga hela kvällen med att plugga politik. Fick reda på igår att jag har prov nästa tisdag. Vet inte hur jag ska kunna lära mig allt på en vecka, jag får göra mitt bästa helt enkelt. Och förhoppningsvis räcker det till ett g. Provet kom inte lägligt då jag har massa saker som ska göras innan veckan är slut. Föreläsningar, utställning, modevisning, jobb, kalas, praktik och skola.

    Måste även börja med mitt projektarbete. Kommer bli riktigt bra tror jag, kan säga att det har med mode och Kalmar att göra. Mer berättar jag när allt är klart.  
    2012-09-19 @ 17:36:41 DATUM: 2012-09-19 / TID: 17:36:41
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0