• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Vilken jäkla låt



    När jag var liten var elak, det vet jag

    För när de sa jag skulle stanna, så smet jag
    och när de inte visste var jag var 
    och trodde de förlorat mig

    Kom jag tillbaka hade vuxit många år
    och gjorde saker som jag vet man inte får
    En duktig flicka hon niger och hon ler
    men plötsligt ville jag ha mer

    Mer av allt man kan få
    började förstå
    medans världen titta på
    Och jag vet bättre nu
    Jag hör dig säga sånt jag sagt
    Ständigt på din vakt
    Allt stämmer inte exakt
    Jag var precis som du

    När jag var liten var jag bäst på nästan allt
    hade bestämt mig för att vara överallt
    Fast inom mig fanns inget kvar
    och jag trodde jag förlorat mig

    Jag byggde en verklighet på lögner
    och blev van leka natt 
    fast att det var ljusa dan
    En duktig flicka är nöjd med det hon har
    Så därför var jag inte kvar

    Kvar i den jag var då. Började förstå.
    Medans världen titta på
    och jag vet bättre nu
    Jag hör dig säga sånt jag sagt
    ständigt på din vakt
    allt stämmer inte exakt
    Jag var precis som du

    Du är värd mer, jag var precis som du.
    Men du är värd nåt mer, jag var precis som du.
    Men du är värd mer, du är ej som alla andra
    Jag var precis som du, du är värd nåt mer. 
    Du är ej som alla andra, du är värd mer.
    Du är ej som alla andra
    Åh jag var precis som du men nu vill jag ha mer

    Mer av allt man kan få
    började förstå
    medans världen titta på
    och jag vet bättre nu
    Jag hör dig säga sånt jag sagt
    ständigt på din vakt
    allt stämmer inte exakt
    Jag var precis som du


    Låt av Linnea Henriksson
    2012-09-07 @ 18:11:00 DATUM: 2012-09-07 / TID: 18:11:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0