• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • En annan del av Öland



    Ska fixa nya bilder på nått intressant snart, jag lovar!

    Idag efter jobbet åkte jag till en annan del av norröland för att träffa min kära klasskompis. Det blev bad, en cykeltur och besök på en thairesturang. Hade riktigt mysigt och det var precis vad jag behövde.
    Nu är det bara lite mer än två veckor tills jag flyttar hem, så härligt men samtidigt så surt. För då är ju sommaren slut.....
    2011-08-03 @ 22:14:03 DATUM: 2011-08-03 / TID: 22:14:03
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: linda

    Tack, kul att du gillar den. Livet som florist är underbart. Att skapa är fantastisk, tycker du gjort ett bra yrkesval=)

    2011-08-04 @ 09:03:52
    URL: http://aklejatrend.blogg.se/
    Postat av: Maja

    SVAR: Har inte ångrat mitt val en enda gång. Har hamnat helt rätt!

    2011-08-04 @ 11:48:37

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0