• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • För ikväll saknar jag honom

     


    För ikväll saknar jag honom
    Min lilla hund
    Ikväll är det tyst och tomt

    Även fast vi har gäster
    De pratar om honom
    Om dagen han dog
    Jag ligger i sängen 
    Och tjuvlyssnar 

    De pratat om honom
    Min lilla skatt
    Min stora kärlek
    Min fina hund

    Imorgon är det sju månader 
    Sju månader sen han försvann 
    Sommar, höst och nu vinter
    Sju månader 

    Tänk att man kan saknar en hund så mycket 
    Så mycket som jag saknar honom 

    För ikväll saknar jag honom 

    Töntig kärlek, underbar kärlek 

    God natt

    2012-12-15 @ 22:40:00 DATUM: 2012-12-15 / TID: 22:40:00
    Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0