• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Som jag vill ha det




    Ny header uppe, kan ni inte se den så tryck på knappen f5 på tangentbordet. Bilden på fjädern är tagen från goolge.

    Texten "som jag vill ha det" betyder mycket för mig, det är inte meningen att det ska låta kaxigt eller något sådant men min blogg handlar om hur jag vill ha det och hur jag är som person. Visst jag följer trender, som ni kan läsa om här, men jag skulle aldrig ta på mig något som inte är jag. Bloggen handlar om mode så som jag vill ha det, enklare kan det inte bli.
    Det jag vill säga är var dig själv, det är då allt blir som bäst.
    2011-05-23 @ 15:52:31 DATUM: 2011-05-23 / TID: 15:52:31
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0