• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Vänner

    Blev så himla sugen på gröt, och snabbt var det fixat. Fått lite mer energi men är fortfarande trött i kroppen. 

    Ikväll är det bara jag och mamma hemma, pappa är på resa med jobbet. Så självklart passar jag på att sova i pappas säng, haha. 

    Men nu ska jag kolla på vänner. Ha en bra kväll.

     

    2012-04-16 @ 18:32:54 DATUM: 2012-04-16 / TID: 18:32:54
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

    Fin blogg! :)



    Vad ska du göra idag? :)



    Obs, om du svarar, vilket jag hoppas att du gör så svara gärna i det här inlägget: http://eraey.se/2012/april/vitaminboost.html#comment



    Ha en grym tisdag! :)

    2012-04-17 @ 13:46:59
    URL: http://eraey.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0