• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • svar på fråga


    Fick en fråga som jag tänkte att jag skulle svara på. Så här kommer lite inspo och snack om hur jag har tänk att klä mig nu när vi går mot höst.

    I höst ska jag köra på ganska enkla tröjor. Som ni säkert vet så älskar jag tröjor som är lite för stora, jag brukar alltid köpa en eller två storlekar större. 






    Tänk er en svart enkel tröja, ett par riktigt snygga mönstarde byxor, kan det bli fel? Jag säger bara en sak när det gäller byxor, våga! Våga ta på dig ett par mönstrade byxor, vida byxor, färgade byxor. Eller varför inte ett par riktigt tajta jeans med hög midja, det funkar alltid!




    Dessa skor står högst upp på min lista just nu. Skor med hög sula är så snyggt, enligt mig iaf. Vissa gillar det, vissa gillar det inte. Unna dig ett par snygga skor, och byt lite. Gå inte i samma skor hela hösten, det är mitt tips! 



    Och till sist, håret. Busigt hår med en mörk utväxt. För att få sådär snyggt, busigt, lockigt hår brukar jag alltid locka håret innan jag går och lägger mig. När du sen vaknar på morgonen är det lagom lockigt, spraya håret och där har du den perfekta höstfrisyren! 
    2012-08-21 @ 18:49:56 DATUM: 2012-08-21 / TID: 18:49:56
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: ninareunanen

    vart kan jag hitta cocacola toppen!? <3

    Svar: Här hittar du den: http://www.farfetch.com/shopping/women/chaser-vintage-script-tank-item-10241956.aspx
    Ha det bra, och snygg blogg du har!
    Maja J Åleheim

    2012-08-21 @ 20:12:03
    URL: http://ninareunanen.blogg.se
    Postat av: Julia

    Var finns den vinröda tröjan? Tack för massa höstinspo!

    Svar: Så lite så, kul att du gillar! Kollaget satte jag ihop på polyvore.com, och jag kan tyvärr inte hitta tröjan nu. Glömde kolla vart den var ifrån.... :/
    Maja J Åleheim

    2012-08-21 @ 21:09:00
    URL: http://juliianilsson.webblogg.se
    Postat av: B

    va kommer skorna ifrån?? :D

    Svar: du hittar dom på brandos :)
    Maja J Åleheim

    2012-09-28 @ 19:33:38

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0