• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Fredag

     

    Jag lever, men det är knappt. Är typ dösjuk, skojar inte. Haha, i alla fall. 
    Jag har haft två helt underbara veckor på förskolan där jag praktiserat. Vilka underbara människor och barn! 

    Florist är något jag brinner för, jag älskar att skapa och jobba med blommor. Och fram till studenten vill jag lära mig så mycket som möjligt. Jag vill kunna kalla mig själv florist. Men när jag nu varit på förskolan så känns allt bara så rätt. Allt bara funkar liksom. Ni vet känslan, när allt bara stämmer.

    2012-12-14 @ 15:55:00 DATUM: 2012-12-14 / TID: 15:55:00
    Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0