• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • en söndag i juli


    Vad trött jag blir på bloggen, som det ska krångla. Som ni säkert ser så ser menyn konstig ut. Jag kommer låta det vara för tillfället. Blir bara sur när jag ska försöka fixa sånt. Ska ta någon dag nästa vecka och se om jag kan lösa det då. För börjar jag med det nu kommer det inte bli bra. Haha.

    Familjen Lindvall åkte hem för en liten stund sen och nu är jag ensam. Men imorgon kommer mamma och pappa upp. Ska snart ta och cykla ner till hamnen, få lite frisk luft. Solen har äntligen börjat titta fram. Annars händer det inte mycket mer hos mig.
    2012-07-08 @ 16:31:14 DATUM: 2012-07-08 / TID: 16:31:14
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0