• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • drömmar




    Jag älskar när man kommer ihåg vad man har drömt under natten. Ni vet dom drömmarna då allt är så bra, nästan för bra. Det är precis som att det man tänker på när man är vaken, det händer när man sover. Och det känns så verkligt. Jag hoppas att en dag, då slår mina drömmar in. Det vet jag att dom kommer göra. 

    Varje gång jag kollar på min vänstra överarm påminns jag om att drömma. Min tatuering symboliserar så mycket. Du drömmer, du lever, du minns. Just nu är jag jobbar jag på första ordet. Jag drömmer. 
    2012-10-04 @ 13:06:00 DATUM: 2012-10-04 / TID: 13:06:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0