• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • en helt vanlig onsdag i en helt vanlig månad




    Har precis kommit hem, jag och mamma har varit och simmat. Riktigt bra träning men det märks att jag är som en 80-årig tant när det gäller mina höfter. Så just därför kan simmning vara bra tror jag, ska iaf ge det ett försök. 

    Imorgon är det första dagen på praktiken. Jag har fått praktikplats på New Yorker här i Kalmar. Är ganska van vid praktik och jobb nu, men det är alltid lite nervöst när det är ett nytt ställe. Men jag tror det blir riktigt bra. Så varje torsdag fram till jul hittar ni mig på New Yorker i Baronen. Ses där!
    2012-09-12 @ 19:06:00 DATUM: 2012-09-12 / TID: 19:06:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0