• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Fredag


    Ligger nu nerbäddad i sängen. Fryser som tusan och är helt slut i kroppen. Kroppen strejkar lite kan man nog säga. Varför vet jag inte. Så jag hoppas det hjälper att lägga sig tidigt ikväll och sedan ta en lång sovmorgon. Men innan jag somnar ska jag kolla på några avsnitt av Vampire Diaries. Syrran tvingade mig att se det i somras och nu är jag fast, sjukt bra serie!

    Så jag säger väl godnatt och tack för mig. Visar smyckerna imorgon, orkade inte göra det idag. 


    2012-09-07 @ 20:42:00 DATUM: 2012-09-07 / TID: 20:42:00
    Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0