• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Gott folk, jag tror

     
    Gott folk, jag tror fan att våren är på väg. Fåglarna hörs igen, solen skiner och snön smälter. Lyckan är hög, tror jag är hög. Jag är hög på vår, värme och sol. Vet inte om det är musiken i lurarna, solen som skiner eller kaffet som smakar ovanligt gott, men är så sjukt nöjd med livet för tillfället. 
     
    Kan det vara så att man snart får dra till med ett vårskrik, som Ronja en gång gjorde. Våren, snälla säg att du är här för att stanna. För du är lycka, du är min lycka. 
    2013-02-26 @ 14:24:26 DATUM: 2013-02-26 / TID: 14:24:26
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0