• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Dream



    Visst jag lutar huvudet så håret ser längre ut men jag har fått riktigt långt hår, och snart ryker det! Det första som står på listan när jag flyttat hem igen är ett besök hos frissan. Jag tänker axelkort hår. Jag är redo för lite förändringar!

    Imorgon är det marnad, och jag håller alla mina tummar för att jag hittar min älskade drömmfångare!
    2011-07-29 @ 17:15:37 DATUM: 2011-07-29 / TID: 17:15:37
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Julia

    Axelkort låter finfint!

    2011-07-31 @ 17:07:59
    URL: http://wearify.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0