• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Hope for the best


    Kärleken till drömfångare fortsätter

    Ena veckan kan jag ha hur mycket som helts att skriva om och en annan vecka kommer jag inte på ett ord att skriva. Denna veckan är en sådan när jag inte kommer på ett ord. jag hittar ingen inspiration, orkar inte sitta vid dator, får väl skylla på att jag jobbar varje dag..... 
    Men jag lovar att bättra mig. Men hellre en dag utan inlägg än en dag full med inlägg som ingen vill läsa om, visst? 
    Men jag lovar att det imorgon kommer upp bilder på nya kläder jag köpt hem från jobbet, så håll ut där!
    2011-07-19 @ 21:29:24 DATUM: 2011-07-19 / TID: 21:29:24
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0