• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Jag är stark


    Stor som liten, det spelar ingen roll.
    Båda skrämmer mig något otroligt.
    Förändringar.
    Ni vet känslan när man känner sig hjälplös.
    Som om ingen i världen kan hjälpa en.
    Den hemska känslan.
    Varje gång det sker en förändring i mitt liv blir jag så rädd.
    Liten som stor.
    Det spelar ingen roll.
    Jag blir livrädd.
    Ingen kan lugna mig, bara jag själv.
    Jag måste andas.
    lugna ner mig själv.
    Jag kan det.
    även om jag är rädd.
    Jag vinner över rädslan och känslan.
    Jag är stark.
    man måste våga kämpa mot känslan, rädslan.
    För man vinner.
    Bara man försöker.

    2011-07-22 @ 10:33:00 DATUM: 2011-07-22 / TID: 10:33:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0