• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Fråga mig något....




    Linne - Gina tricot
    Tuptopp blå - Gina tricot
    Harembyxor - Cubus

    Bjuder på ett par riktigt dåliga cambilder, här har ni iaf mig idag. Åker snart till pojkvännen på Öland för att stanna tills imorgon, ska försöka göra något inlägg hos honom.

    Såg på statistiken igår att den hade växt väldigt mycket, jag hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg.

    Tänkte ifall ni har några fråger eller vill att jag ska skriva om något så skulle det vara riktigt kul om ni komenterar det.
    Frågestund! :)
    2011-06-14 @ 09:28:28 DATUM: 2011-06-14 / TID: 09:28:28
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0