• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Studenten


    Kollage av mig.

    Väska - vivistyle.se
    Halsband - nelly.com
    Klänning - Gina tricot
    Skor - Jeffrey campbell

    Om jag hade tagit studenten i år hade jag mer än gärna klätt mig såhär.
    Den vita klänningen tillhör studenten men även en liten färgklick. Snyggt enligt mig.

    Det är ju bara två år kvar tills det är min tur.
    2011-06-08 @ 15:52:05 DATUM: 2011-06-08 / TID: 15:52:05
    Inspiration Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Blogg.se

    Hej! Jag jobbar som redaktör på blogg.se och tycker att din blogg är fin! Vad skulle du säga om att bli veckans blogg på vår modesida nästa vecka? Hör gärna av dig så snart som möjligt:) Mvh [email protected]

    2011-06-10 @ 06:36:33

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0