• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Lär känna mig lite

    KÄRLEK: Är du kär just nu? - Ja det är jag
    Har du någon kille just nu? - Ja
    Har du dumpat någon? - Ja
    Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Inte seriöst
    Vem kramade du senast? - Min syster 
    Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nej!

    SKOLA:
    Är du duktig i skolan? - Lagom duktig 
    Har du bra betyg? - Jag är nöjd med dem 
    Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja...
    Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ja!
    Sköter du dej i skolan? - Ja det tycker jag
    Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Haha ja det har jag, busigt! 
    Har du mobilen på lektionstid? - I väskan
    Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Nepp

    FAMILJ: Hur många är ni i din familj? - Mamma, pappa, storasyster och vår hund 
    Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Ja
    Trivs hemma? - Älskar att bo hemma, är en riktigt mamma och pappagris
    Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Nej
    Har skrikit och slagit din mamma? - Skriker har jag nog gjort men jag skulle aldrig slå min mamma!
    Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Nej
    Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Tror inte det
    Vem betyder mest för dej i din familj? - Alla betyder så otroligt mycket för mig, till och med min älskade hund!
    Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Självklart!

    VÄNNER:
    Du har vänner? - Underbara vänner.
    Vem/vilka var du med sist? - Min syster
    Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja!
    Är det okej att ha kill-kompisar? - Det är så mycket enklare med killkompisar
    Har du pussat nån av dina kompisar? haha ja 


    Kommentarer
    Postat av: Sophie "autophoto"

    Hejsan tjejen, allt bra? :)

    2011-09-19 @ 20:50:52
    URL: http://autophoto.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback