• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Torsdag

    Haft en toppendag med Annie på stan, först blev det en runda till h&m. Sen tog vi en bit mat på Fyra kök. Har för första gången ätit fish and chips. Riktigt gott faktiskt. Sen var det dags för sminkrådgivning, och herregud vad kul det var. Njöt av varje minut. Nu sitter jag hemma men en vacker sminkning och en ny kärlek för The body shop. Imorgon ska jag dit och köpa smink. Jag gillar!
    Tusen tack Annie för en underbar eftermiddag. Du vet hur man får ett leende på mina läppar, underbara vän.
    2012-04-26 @ 19:07:16 DATUM: 2012-04-26 / TID: 19:07:16
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0