• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • min lediga tisdag


    Som rubriken säger, igår var jag alltså ledig vilket var underbart. Spenderade dagen med min syster och hennes kompis. På kvällen bjöds det på god mat.

    På söndag flyttar jag hem till Nybro igen efter en sommar på Öland. Ska bli skönt att komma hem. Det är en väldigt trött och sliten tjej som sitter och skriver detta. Jobbar hela dagarna, hela tiden känns det som. Kroppen börjar säga ifrån lite. Men vad pengar jag får ihop. Så därför är det dåligt med uppdatering här. Jag orkar helt enkelt inte, har inte suttit vid en dator på flera dagarn känns det som.
    2012-08-01 @ 17:49:30 DATUM: 2012-08-01 / TID: 17:49:30
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0