• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • svar på frågor

    Har svarat på lite frågor jag har fått in! Tack så mycket för alla fina kommentarer!


    Vad heter typsnittet du använder i rubriken?


    Jag använder mig av Courier New, storlek 45! 


    Hej, jag tycker din blogg är himla fin!! Och jag undrar vilket tema du använder? Vill gärna ha stora bilder i mitten och arkiven till vänster. Ha det bra! :)

    Tusen tack! Jag använder mig av Author. Sen har jag jobbat mig framåt för att få fram utseendet till min blogg. 

    Älskar den gula väskan, vart är den köpt? kram 

    Visst är den underbar. Köpt på Style By Tyra.

    vilken fin väska vart köpte du den?

    Den gula är från SBT. Och den andra är från H&M.




    2012-08-12 @ 11:43:06 DATUM: 2012-08-12 / TID: 11:43:06
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0