• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • mitt 2012

     
     
    Januari: Klippte av mig håret, blev brunett och började med körkortet på allvar. Mycket mer än så kommer jag faktiskt inte ihåg. Ingen speciell månad.
     
     
    Februari: slitna byxor var det som gällde. Även denna månad la jag mycket tid på körkortet och väntade på den "stora" dagen...
     
     
    Mars: Min tur att fylla 18. Firade med vänner och familj. Första utgången i Växjö. Drog även till stockolm med min fina vän. Men bäst av allt, jag gjorde min tatuering den 23 mars. Färgade även tillbaks mitt blonda hår, tur det. Jag passar inte i brunt kan jag tycka nu. Haha.
     
     
    April: KÖRKORT! Lyckan när man fick hålla i sitt eget körkort man kämpat så för, lyckorus i hela kroppen. 18 april, en av de bästa dagarna i mitt liv!
     
     
    Maj: 15-16 Maj. Det som hände de dagarna kommer jag aldrig glömma. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ingen rolig månad helt enkelt. Min lilla hund.
     
     
    Juni. Flyttade upp till stugan på Öland för att jobba och bara njuta av livet. Dock blev det en hel del tuffa dagar. Men när jag ser tillbaks på det blir jag stolt över mig själv. Jag har blivit starkare som person.
     
     
    Juli: Blev kär i vita naglar, vilket jag forfarande tycker är skitsnyggt! Jobbade för fullt, mer än så kommer jag inte ihåg.
     
     
    Augusti: Jag och syrran drog till Malmö. Massa shopping och god mat. Vi hade det helt underbart mysigt. sen började skolan igen. Sista året på gymnasiet, helt sjukt!
     
     
    September: Modeveckan kom till Kalmar. Jag blev nominerad till årets modebloggare. Jag och kusinen försökte hinna med så mycket som möjligt den veckan. Modevisningar, events och föreläsningar. Allt var underbart!
     
     
    Oktober: blev glasögonorm och ja.....
     
     
    November: Drog till Stockholm igen, denna gången med mamma. Kollade på Dirty Dancing, vilket var magiskt!
     
     
     
    December: Och så var vi här, slutet av året. Jag har haft en riktig mysmånad om man kan säga så. Mycket tid med nära och kära. En jättebra jul. men nu är jag redo för ett nytt år.
     
    2013 ska bli mitt år. Jag ska njuta av så mycket som möjligt. Balen, studenten och allt annat som komer att hända. Ja, 2013 ska bli mitt år.
    2012-12-30 @ 19:52:00 DATUM: 2012-12-30 / TID: 19:52:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0