• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Som ett frågetecken

     
     
     
    Man kan säga att jag är som ett frågetecken när det gäller bloggen just nu. Vet inte vad jag ska skriva, hur jag ska skriva eller varför jag ska skriva. Känner att jag  för tillfället inte kan kalla mig själv modebloggare. Måste hitta inspirationen igen. Vart eller hur jag ska hitta den vet jag inte heller. Så för tillfället händer det inte mycket här. Men jag lovar, inspirationen kommer att komma tillbaks. Frågan är bara när. Kanske imorgon, kanske om en månad. Vi får se helt enkelt. 
    2012-12-28 @ 17:40:00 DATUM: 2012-12-28 / TID: 17:40:00
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0