• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • fredag


    Fredag. Idag var det jobb från elva till sex. Efter det har jag bara tagit det lugnt. Familjen Lindvall har kommit hit. Vi har ätit tacos och även hunnit med en runda till havet. Dock blev det inget bad för mig. Imorgon blir det mer jobb men på söndag är jag ledig. Mycket mer än så händer inte i mitt liv just nu.

    Igår bokade jag och syrran tåg och hotell. Den 16 augusti drar vi till Malmö/Lund för en helgs shopping. Som jag längtar.
    2012-07-06 @ 21:11:07 DATUM: 2012-07-06 / TID: 21:11:07
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0