• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Lördag

    Här har det inte hänt mycket de senaste dagarna. Det har hänt otroligt mycket i mitt liv samtidigt som det inte hänt någonting. Jag jobbar hela dagarna, sen tar jag det lugnt, och sen sover jag. Låter inte jättekul. Imorgon kommer mam och pap upp till stugan, och på måndag kommer syster. Klarar mig knappt en vecka utan min älskade familj. Hur fasen ska det gå när jag flyttar hemifrån?! Nästa helg åker jag hem! Ska bli skönt att flytta hem igen. Fast samtidigt vill jag inte lämna Öland. Mycket mer än så har jag inte att säga för tillfället. Ha det så bra så länge!

    2012-07-28 @ 17:57:38 DATUM: 2012-07-28 / TID: 17:57:38
    Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0