• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Fredag

    Trött tjej efter två dagar på jobbet. Har verkligen haft fullt upp nu under studenten. Och nästa år är det min tur. Bal, fest och studenten, som jag längtar! 

    Imorgon blir det ännu mer jobb sen kör jag upp till stugan för att vila och plugga. Två prov på tisdag sen är det lov! Mer än så har jag inte att säga just nu. Ska försöka hinna med ett inlägg till, haha. Kanske lite härlig inpsiration. Det låter väl bra. Men nu ska jag krypa ner under täcket, äta lite mat och göra absolut ingenting. Rolig fredag, nej kanske inte men mycket behövlig.
    2012-06-08 @ 17:50:43 DATUM: 2012-06-08 / TID: 17:50:43
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0