• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Går på sommarlov.


    (bild från igår)


    Äntligen var skolan klar, eller nästan. Ska in till skolan imorgon för att fixa en grej, sen har jag sommarlov. Skolavslutningen på torsdag kommer jag inte att vara med på. Men hinner träffa tjejerna en gång till innan lovet.
    Tanken på att jag har sommarlov gör mig lugn. Bara tänka bort allt som har med skolan att göra. Spendera tid med familjen på Öland.

    Vilken jäkla vår det har varit. 1 mars fyllde jag 18 år, jag blev myndig och jag blev vuxen (iaf på papper). Det har hänt så mycket. Att skutta ner för gatan med mitt körkort i handen. Jag kunde inte sluta skratta den dagen jag fick mitt körkort. Vilken känsla! Jag har suttit i hallen och haft panik, gråtit så jag inte fått luft. Förlorat min lilla hund, familjens stora kärlek. Jag har märkt mig för livet, tatueringen. Jag blir fortfarande otroligt stolt varje gång jag ser tatueringen på armen. 

    Glädje, döden, stress och allt annat. Trots allt, har jag haft en underbar vår. Jag hoppas att Sommaren blir ännu bättre. Bara en massa glädje.
    2012-06-12 @ 14:49:24 DATUM: 2012-06-12 / TID: 14:49:24
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0