• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Måndag.



    Såhär ser det ut just nu. Idag flyttar jag upp till stugan. Jag tar med mig "lilla" resväskan upp idag, sen tar mamma och pappa resten på torsdag. Imorgon är det första dagen på jobbet. Ska gå igenom allt så jag kan med det mesta till midsommar. Lära mig kassan och liknande. Tror sommaren kommer bli riktigt bra. 

    2012-06-18 @ 11:36:15 DATUM: 2012-06-18 / TID: 11:36:15
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: hilda

    ser ut att va lite sköna nerpackade plagg :)

    sv: åh tusen tack, kul att höra!

    2012-06-27 @ 17:26:39
    URL: http://hildajansson.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0