• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • onsdag och torsdag.


    Smygbild på dagens outfit, tagen inne på Gina. 


    Jag och syrran åt Subway. Så himla gott!


    Dom blå skorna är så snygga. Men till slut pallade inte mina fötter längre, skoskav. Som tur väl var hade jag med mig ett par andra skor som jag kunde byta till. 


    Idag spenderade jag lite tid vid slottet med tjejerna. Jag tycker Kalmar slott är otroligt vackert. Sen blev det att krama om alla innan vi gick åt olika håll. Vi ses i höst tjejer! 



    Annie och jag. 

    Bilderna är ifrån igår och idag. Igår blev det först skola en stund sen åkte jag hem. Shopping med syrran följt av bio. Idag har jag varit på begravning sen blev det lite häng i slottsparken med klassen. Ikväll är jag och mamma ensamma hemma vilket betyder McD. Så nu sitter vi i soffan, trötta och mätta. 

    Imorgon ska jag ta en lång sovmorgon (lär säkert vakna vid sju och vara superpigg). På kvällen åker jag och Lollo in till kalmar för att äta lite gott och snacka skit. Låter som att morgondagen kommer bli mycket bra.
    2012-06-14 @ 18:54:13 DATUM: 2012-06-14 / TID: 18:54:13
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0