• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • Sommarlov.

    Japp, nu har jag äntligen sommarlov! Som jag har längtat efter denna dag. Kom även på att det är mitt allra sista sommarlov, för nästa gång smäller det. Studenten!

    Idag har jag haft fullt upp. Först körde jag till skolan för att fixa lite grejer. Sen hem, byta kläder och sen åkte jag och syrran in till stan för shopping och bio. Tog lite bilder som jag lägger upp imorgon. Är alldeles för trött för att sitta vid datorn nu, haha. Ja så har min dag sett ut. Nu ska jag sova, njuta av att klockan inte står på halv sex imorgon. Underbart med sommarlov!

    2012-06-13 @ 22:25:33 DATUM: 2012-06-13 / TID: 22:25:33
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0