• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • - måndag -

     

    Just nu sitter jag på stationen. Har varit i skolan fram tills nu. Tyvärr går det inte någon buss hem än på ett tag, men snälla pappa lovade att komma och hämta mig. Tackar för det!
    Men nu ska jag skruva på volymen i hörlurarna och kolla få folk som går förbi, kul... Vi hörs senare.

    Juste, gillar ni hur jag har ändrat min blogg? Jag tycker det blev bra, och jag lovar. Nu ska jag inte ändra om på ett bra tag!

     

    2012-05-21 @ 19:17:50 DATUM: 2012-05-21 / TID: 19:17:50
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0