• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • lördag och kväll


    (bild från veckan)

    Äntligen lördag och kväll. Konstig vecka.
    Efter en dag med jobb sitter jag nu i soffan och bara tar det lugnt. Ikväll ska jag och syrran kolla på film. 

    Imorgon ska jag och mamma in till Kalmar, får se om det blir någon shopping. Sen måste jag tyvärr plugga resten av dagen. Dock vill jag börja med min kjol jag ska sy, ja jag har inte börjat med den än. Men det ska jag nog hinna med imorgon.
    2012-05-12 @ 18:12:55 DATUM: 2012-05-12 / TID: 18:12:55
    allmänt Permalink


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0