• - inspiration -
  • - kollage -
  • - nytt i garderoben -
  • - outfits -
  • - allmänt -
  • måndag


    Då var måndagen nästan över, skönt. Sa att jag skulle visa fler bilder på bikinin idag, men ska jag vara ärlig tror jag inte att jag hinner. Imorgon ska jag hålla tal på svenskan, så det måste jag öva på. Sen är det prov i naturkunskap på onsdag, så jag har fullt upp. 

    Så nu ska jag fortsätta plugga, och plugga. Ha en bra kväll, så hörs vi imorgon!
    2012-05-14 @ 19:10:28 DATUM: 2012-05-14 / TID: 19:10:28
    allmänt Permalink


    Kommentarer
    Postat av: Matilda den bästaste!

    Damn sexy pic! puss ses snart! :*



    /Trogen läsare!! :D

    2012-05-14 @ 22:25:45

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0